WWDC’08 Keynote Apple

Avui és el gran dia, es fa la presentació d’Apple al Moscone Center de San Francisco. Qui pogués estar allà!. Acavo de fer una portabilitat y en uns dies tindré un nou mòbil, un Nokia N73, diuen que és un bon trasto, però no deixo de fixar-me sempre que el tinc al davant en el iPhone -objecte del desig-. Segurament presentaran noves versions del telèfon i em consola pensar que tindré la posibilitart de poder triar un millor gadget en el cas de que algun dia el pugui tenir. Esperaré la presentació i les seves sorpreses.

2 thoughts on “WWDC’08 Keynote Apple

  1. hola! no se que mecanismo he de seguir, esto es muy nuevo para mi espero enterder estas NUEVAS TECNOLOGIAS y si no ya me enseñaras.
    Ahora que tu aire esta ausente,
    mi corazón muere lentamente
    deshojando hojas… preguntándose
    si algún día pensaste en mi
    sin ilusiones rueda hacia el abismo
    medio viviendo, no es vivir! No es lo mismo
    y tu tranquilo… siguiendo con tu vida
    haciendo sangrar más la herida…
    no lo sabes… o no quieres saberlo.

Deixa un comentari

