En Woody Allen fa catúfols

Després d’acavar de veure la pel.lícula no he sigut capaç de posar altre títol a aquest post.

Definitivament confirmat: és una pel.lícula d’encàrrec. Woody Allen hauria quedat millor si no hagués fet aquest film, millor amb els seus seguidors i millor amb Barcelona per la imatge que ha deixat d’ella. Tot i això estic segur que Barcelona es consolidarà més encara con a ciutat de referència a nivell mundial, tothom voldrà visitar-la encara més i l’alcalde estarà molt content; però la imatge que tindran de nosaltres serà totalment distorsionada. No entenc el poupurri de tòpics que surten constantment, guitarres espanyoles barrejades amb saturació gaudiniana i ramblera. El Bardem ho podria haver fet molt millor, o no, la peli no dona per més,  la Penélope fa un paper totalment exagerat i sobreactuat i la Scarlett, ni fu ni fa.

Resumint, si Woody Allen va fer un film com Match Point en el que Londres tenia una presència magistral però no invasiva que enmarcava un brillant guió, perquè no ha pogut fer el mateix amb Vicky Cristina Barcelona?

Anuncis

3 thoughts on “En Woody Allen fa catúfols

  1. Hola!

    He arribat a través de mossegalapoma aquí i m’he trobat amb aquest article, molt bo, jo mateix quan tingui una estona volia parlar de la pel·lícula.

    Tot i això estic totalment en desacord amb tu.

    Encara que la pel·lícula estigui feta per encàrrec, cosa que no sé i de fet no m’interessa. Les últimes que he vist (la de granujas de mediopelo, el escorpion de jade, mach point), diria que és la millor d’elles amb diferència.

    Trobo que la persona, el Barceloní de turno (jo he d’acceptar que tot i no ser de Barcelona, m’hi sento molt), és pensa que és una oda a la ciutat, i no ho és pas. Per mi és podria haver dit Vicky Cristina Mediterrani o quelcom així. És un retrat a la societat mediterrània. Jo penso que és una gran pel·lícula, a més de la forma que l’ha construida m’agrada pensar que depenent de la persona i del moment en que estigui de la seva vida, pot treure diferents conclusions d’ella. És quelcom que vaig pensar mentre la veia, “que de estar pensant el del meu costat?”.

    Una pregunta que mai m’havia fet, jo penso que és rellevant.

    Per això he trobat interessant aquest article!

  2. Disculpa per no haver aprovat abans el teu comentari, me n’he adonat ara mateix de que el tenia a un racó, pendent.
    Noi, és un punt de vista interessant el que exposes, la història del art està plena de “productes d’encàrrec” maravellosos. De totes maneres, per exemple, Match Point em va agradar molt més que Vicky Cristina…, Què vols que hi faci?
    Salut!

  3. Hola! hoy he visto la pelicula, queria verla hace tiempo y como Penelope esta nominada queria saber si merece la nominacion, para mi no la verdad es que he quedado bastante defraudada, la Scarlett bueno un papel que le va bien creo que en la vida real se tiene que parecer bastante y el Barden pues tampoco mata, pero he reconocer que la pelicula a mediada que la iba viendo me ha enganchado pero por la otra actriz ” Viky ” me ha gustado mucho mas que ninguno de ellos su papel de una mujer segura que tenia todo resuelto y las cosas claras, s le va todo al carajo por un momento que pierde los papeles, pero eso nos pasa a muchas mujeres.
    Bueno en definitiva la pelicula no mata para nada, desde mi punto de vista pero estoy de acuerdo Wolffan, depende de la persona y el momento que esta viviendo en la vida puede cambiar tu manera de ver la pelicula.
    Saludos.

Deixa un comentari

