Karakia, el menjar sense fronteres

Ja fa vàries temporades que miro sempre que puc el singular programa de gastronomia, si es pot anomenar així, que fan al Canal 33.

Karakia és una original idea que aglutina gastronomia, viatges, costums i globalitat. Als que ens agrada viatjar, menjar i cuinar, gaudim setmanalment mirant aquest programa que s’emeteix tots els dimarts a les 21:30 hores.

Una bona taula amb uns bons àpats fan més petit el món.

Web del programa:  http://www.tvcatalunya.com/pprogrames/karakia/krkSeccio.jsp

Anuncis

3 thoughts on “Karakia, el menjar sense fronteres

  1. És molt cert, Karakia és un programa molt bo, jo el segueixo tant com puc ^^.
    Veig que ets un petit amant del Mac… jo soc usuaria del Linux i no em va pas malament… no tinc prous diners per gasta-rme’ls en un Mac ejejeje…

    Adéu

  2. Quin Linux tens instal.lat?, Com et va? Tens problemes amb els perifèrics o drivers?.
    Tinc curiositat per aquest sistema, no oblidis que Linux i Mac són cusins-germans, la base de tots dos és Unix.

  3. Com em va? Molt milló que el Windows, pro molt XD MORT AL WINDOWS!!! I ja em van comentar que MAc i Linux venen del mateix nucli. L’amic informàtic m’ho va explicar.

    Jo per ara faig servir l’Ubuntu ^^… i t’he de dir que fa relativament poc que l’utilitzo. Ara ha sortit una nova versió de l’ubuntu i aquesta si que em crea alguns problemes, però ja surtiran les actualitzacions, quan ho tingui més per la mà faré servir el Debian… no potser no, jo no sóc informàtica així que amb l’ubuntu en tinc prou i de sobres.

    I directament, sóc noia i no controlo massa de pc’s. jejeje 😛

    Merci per respondre’m, sempre és agradable trobar-te gent sense perjudicis en el tema els sistemes operatius ^^ ho dic perqué a mi mes amigues em miren amb cara rara quan els hi dic que utilitzo Linux i els tios també s’em queden amb cara d’alucinats jejeje 😛

    Adéu

Deixa un comentari

