La competència de l’iMac?

vaio-js-black

Sony ha llançat a Europa una nova sèrie d’ordinadors “tot en 1” anomenada Vaio JS1.

Disposa de  pantalla LED de 20.1 polsades amb una resolució de 1680×1050 píxels. Amb processador  Core 2 Duo E7200, i memòria RAM  des de 1GB fins els 3GB, tarjeta gràfica integrada de Intel GMA X4500HD. Té un disc dur de 500 Gb i connectivitat WiFi, 802.11 g, també càmara web integrada i gravadora de DVD.

El disseny no és gens menyspreable i el preu està al voltant dels 1000 euros, llàstima que faci “tufillo” a Windows.

2 thoughts on “La competència de l’iMac?

  1. Peaxo plagi… ¬¬U. Amb lo macos que són els Mac’s jo no tinc cap Mac però vaig estar gaudint del Mac’s de mostra que hi ha al Fnac el Triangle… Jo en vull un 😥 però ni estalbiant durant 10945 anys ho aconseguiré… començaré a jugar a la loteria a aquest pas jejeje.

    Adéu

  2. No són tan cars, si tens en compte la relació qualitat-preu, no tens virus, facilitat d’ús, solidesa del sistema i vida útil molt més llarga, jo fa un any que em vaig passar a Mac, tinc un iMac i estic encantat.

Deixa un comentari

