El meu amic Miguel

Avui als que ens agrada el món de la cultura i tot el que l’envolta tenim motiu per estar una mica tristos, ha mort en Miguel Delibes un dels grans de la literatura, ni catalana ni castellana ni de cap color, literatura en estat pur. Les seves són lectures de referència per tota aquella persona que vulgui gaudir d’una narrativa amb fonament. Per a mi té especial importància ja que a les seves novel.les trobo molts referents que em vinculen especialment amb les històries explicades per la meva mare i  i també la meva àvia; quan llegeixo les novel.les de’n Delibes em sento orgullós de les meves arrels castellanes, Descansi en pau.

Anuncis

Deixa un comentari

