Berlín, rertrobada d’amics

Pot ser que l’edat jugui males passades i que m’estovi el cervell, és possible, però cada dia que passa dono més importància al valor de l’amistat i jo, puc dir que tinc un petit grup d’amics als que estimo i aprecio i que de retruc ells m’ho retornen. tinc la necessitat de escriure-ho ja que aquestes coses es pensen però poques vegades es diuen, formen part de les obvietats, tot i així, aquí deixo constància. En aquesta vida totes les coses que tenen autèntic valor s’han de cuidar i fer créixer i això és el que intento fer.
En fa molta il·lusió fer altra vegada un viatge tots plegats, aquest cop a Berlín, quatre parelletes patejant la ciutat i gaudint de quatre dies desconnectats de la rutina. Quin serà el proper destí?

Anuncis

One thought on “Berlín, rertrobada d’amics

  1. No siempre puedes leer cosas tan bonitas como estas.. me da igual que sea la edad o tu cerebro.. pero ha sido un placer poder leerlo y mas sabiendo que uno de esos amigos soy yo.

Deixa un comentari

